صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
بال بالانس

مشخصات اصلی


قیمت: 48000 تومان

معرفی اجمالی محصول

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اسباب بازی نوستالژیک و خاطره انگیز بال بالانس را به یاد دارید؟ همان اسباب بازی دوست داشتنی که ساعت ها با دقت و تمرکز سرگرم آن می شدیم. گاهی اوقات خودمان به تنهایی و گاهی هم به کمک بچه های هم و سن سال خودمان یا بزرگترهایمان مشغول این بازی می شدیم. تمام تلاشمان را می کردیم که به اندازه کافی دقت به خرج دهیم تا بتوانیم شکلی که پشت جعبه اسباب بازی کشیده شده بود را با چیدن گوی ها درست کنیم. ضمن آنکه باید حواسمان را هم حسابی جمع می کردیم تا صفحه بازی را جوری بالانس کنیم که گوی های جاسازی شده قبلی از محدوده خود خارج نشوند. وقتی هم که به پایان بازی می رسیدیم و دقیقأ همان شکل پشت صفحه را به درستی چیده بودیم حس غرور همه وجودمان را پر می کرد.

این بازی لذت بخش هنوز هم بعد از گذشت سال های سال با رنگ و اندازه های متفاوتی تولید و وارد بازار می شود. یک نمونه بسیار پرطرفدار آن هم اسباب بازی بال بالانس فکر آذین است که برای گروه سنی 5 سال به بالا طراحی شده است. این اسباب بازی دارای بسته بندی مقوایی از جنس کارتن E فلوت لمینیت شده است و به صورت از بغل بالا بازشو می باشد.

وزن بسیار مناسب 150 گرم و ابعاد 6/14*5/9*2/2 سانتی متر بال بالانس فکر آذین این امکان را به شما می دهد که بتوانید به راحتی آن را حمل و جا به جا کنید و به مکان های دلخواهتان ببرید و ساعت ها مشغول بازی شوید.

اسباب بازی بال بالانس علاوه بر ویژگی سرگرم کننده اش مهارت هایی چون ایجاد هماهنگی بین چشم و دست، اعتماد به نفس، توانایی حرکتی ظریف، حل مسئله و دقت و تمرکز را افزایش می دهد. همچنین بر اساس تئوری هوش های 9 گانه گاردنر به ارتقای هوش میان فردی و تصویری و فضایی بسیار کمک می کند.


مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط